divendres, 20 de febrer del 2009

Poder i riquesa "celestials" repartint òsties ben terrenals



Para “poner de relieve la gravedad de un pecado que puede pasar desapercibido”
Los obispos recuerdan que abortar supone la “excomunión automática”

Bisbes fetillers, els recordo que el papa fetiller Pius XII ja em té excomunicat des de l'1 de juliol de 1949. Però per si la cosa no ha funcionat, els comunico que: "No podent, a causa de la pròpia natura, avortar, aprovo la lliure decisió de totes aquelles persones que, en situació de poder avortar, així desitgin de fer-ho".

Ja em podeu excomunicar "tomàticament". M'estalviaré d'apostatar almenys? I amb l'excomunió "tomàtica" feu esborrar les meves dades que la secta mormona conserva soterrades al desert d'Utah, arran de la venda que en féu el mateix bisbat de Girona.

Au va, vinga, que no recordeu com vau obligar els capellans fetillers a abandonar les seves dones i la seva mainada quan vau imposar el celibat per tal d'evitar la disgregació de la riquesa "celestial" de l'església?

http://esglesiaplural.cat/blogs/francesc/2008/03/19/breu-historia-del-celibat-a-lesglesia-catolica/

http://www.pepe-rodriguez.com/Sexo_clero/Sexo_clero_celibato.htm

Cognoms nostrats soterrats a Utah: http://www.familysearch.org/eng/default.asp

2 comentaris:

zel ha dit...

Noi, fa dies ho vaig llegir i publicar, vaig quedar asseguda, de vegades tornem al segle XVè, em temo...

Garbí24 ha dit...

Prediquen en contra de l'avortament , els qui mataven les dones que ells mateixos deixaven prenyades , els qui nedaven a la riquesa mentre el poble passaba gana , els qui torturaven en nom de l'inquisició , els qui ........... seria una llista inacabable