dissabte, 6 de juny del 2009

PSOE-PP o Europa!


I tant que aniré a votar! Sempre que puc hi vaig, si més no perquè sé que el dret de sufragi universal, lliure i gratuït no és cap concessió gratuïta d'un poder absolut i misteriós, sinó una conquesta popular aconseguida amb molta sang, molta suor i moltes llàgrimes. Però també perquè Europa, malgrat la ineficàcia i la ineficiència amb què la volen els estats, continua essent una possibilitat davant de qualsevol conflicte interior i exterior. Malgrat els desencerts i els errors, Europa encara segueix essent necessària i possible. Per això demà, ben lluny del falsari espectacle de PSOE-PP, que pretenen l'abstenció de qui no els vota, aniré a votar per una Europa que se sostregui del control dels estats, l'església catòlica, els voltors financers i la ultradreta. Més Europa o barbàrie!

1 comentari:

zel ha dit...

Doncs mira, jo, per primera vegada amb tants anys, he fet una abstenció enrabiada amb el món polític sencer...perquè el famòs G20, amb unes hores de vermut que volien emirallar un acord europeu i gairebé global em va enfonsar en la total repulsió cap a la classe política...Suposo que em passarà, però estic emprenyada.