dimecres, 2 de gener del 2008

Trucades


Com més fàcil és la vida, més complicats són els humans.
El darrer cop que la va trucar, la seva secretària, interpretant-la erròniament, li va jugar una mala passada. En lloc de dir: “ara no pot posar-s’hi”, va dir: “no vol pas posar-s’hi”. No està en les mans d'ell, doncs, i molt menys en les de la secretària, desfer el malentès: haurà de trucar-li ella mateixa. Per sort Telefònica té serveis per a tot: "Servei Devolució de l'Ultima Trucada. Assabenti's de l'última trucada rebuda. Aquest servei li permetrà assabentar-se, des de la seva línia telefònica, de l'última trucada rebuda i no contestada, així com de la data i l'hora i, si vol, podrà tornar la trucada."


¿No es gracioso?, oyes un teléfono sonando y podría ser cualquiera. Hay que responder cuando un teléfono suena, ¿no te parece? (Última llamada)

3 comentaris:

rosa ha dit...

jo tinc una teoria que poso en pràctica quan la persona que em truca són els venedors de serveis telefònics o altres coses...agafo l'auricular i dic que sóc la dona de fer feines i que els senyors no estàn a casa, o que són la mainadera, o que sóc la filla...uf hi ha d'infinitats de personatges que podrien estar a casa teva, fins i tot l'amant, d'aquesta manera talles de soca rel la conversa.
ara que sempre que el telèfon soni s'ha d'agafar...i la secretària pobreta...res ella no ha de desfer res

neus ha dit...

a vegades... val més deixar que soni...

robelfu ha dit...

jo també segueixo la teoria de la rosa quan em truquen persones no grates, encara que gairebé mai tinc temps d'agafar el telèfon sempre se m'avança la meva filla...
una salutació